Ψηφοφορίες

Πώς σας φαίνεται το site μας?
Loading ... Loading ...
Η αγάπη της Ακλυόνης
 

Ινστιτούτο Σφαιρικής Αντίληψης

Η Ιδέα της Σφαιρικής Αντίληψης

Αντλώντας έμπνευση από το πάθος μας για εξέλιξη, συνδυάζοντας πληροφορίες από το παρελθόν με επιστημονικές κατακτήσεις του παρόντος και ακολουθώντας τη σύγχρονη πραγματικότητα, το Ινστιτούτο Σφαιρικής Αντίληψης γεννάει αδιάκοπα νέα πρότυπα και νέες ιδέες, προτείνοντας λύσεις και συμπεράσματα για το μέλλον.

Η προσωπική εξέλιξη χρειάζεται εξελιγμένες λύσεις. Τα μέχρι τώρα δεδομένα μάς πήγαιναν μερικά βήματα μπροστά. Το Ινστιτούτο Σφαιρικής Αντίληψης μας εξελίσσει με ταχύτητες… χαράς!

Εμείς αυτό κάνουμε και το κάνουμε με πάθος. Με πείσμα. Με αγάπη. Εσάς …. Απλά… Ανυπομονούμε να σας γνωρίσουμε.

timeline_pre_loader

1979

Εμπνευστήκαμε τη Σφαιρική Αντιληπτικότητα το 1979 και σήμερα πλέον μιλάμε για την 1η ελληνική μέθοδο αυτοβελτίωσης, με παγκόσμια μάλιστα αναγνώριση.

2003

Το 2003 δημιουργούμε τη μέθοδο. Αφετηρία μας είναι οι σπουδές και οι επιστημονικές έρευνες των δύο ιδρυτών μας – η ψυχιατρική, η ιστορία της τέχνης, η αρχαία ελληνική γραμματεία, η συγκριτική θρησκειολογία και η ιερή γεωμετρία. Απόσταγμα των πολύχρονων μελετών μας είναι η μέθοδος της Σφαιρικής Αντιληπτικότητας.

2003-2007

Μέχρι το 2007 έχουν δημιουργηθεί 4 ομαδικά τμήματα και 260 ασκούμενοι έχουν κάνει ατομικές συνεδρίες. Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά με αποτέλεσμα τα μέχρι τότε γραφεία μας να αποδεικνύονται μικρά!

2008

Μεταφερόμαστε σε καινούργιες σύγχρονες εγκαταστάσεις στην οδό Ερμού 88 στην Ελευσίνα. 10 νέοι σύμβουλοι εκπαιδεύονται, 8 νέα γραφεία στεγάζουν 14 ομαδικά τμήματα ενηλίκων, 1 εφήβων και 1 παιδιών. 1235 ασκούμενοι παρακολουθούν ατομικές και ομαδικές συνεδρίες.

2014

Aνοίγει τις πύλες του το 1ο παράρτημά μας στη Βούλα.

2015

To Μάιο  πραγματοποιείται στη Δήλο το 1ο 2ήμερο ταξίδι πολιτιστικού τουρισμού με διαμονή στη Μύκονο.

2016-2017

Το 2016 πραγματοποιείται το 2ο ταξίδι πολιτιστικού τουρισμού στην Κυλλήνη, με 400 συμμετέχοντες, και εκεί υλοποιείται για πρώτη φορά  το σεμινάριο FIGHT TO WIN, της Dr Μαρίας Λεβέντη. Ήταν η αφετηρία για τη δημιουργία ενός σεμιναρίου-θεσμού!
10 νέα αυτοτελή σεμινάρια διαχείρισης καθημερινότητας δημιουργούνται και πραγματοποιούνται σε όλη την Ελλάδα.

2017

Η σχολή Σφαιρικής Αντιληπτικότητας παίρνει τη σημερινή της μορφή. Δημιουργούνται 2 νέοι κλάδοι σπουδών, οι κλάδοι Αυτογνωσίας και Διαχείρισης Καθημερινότητας που αποτελούνται από ετήσια, βραχυχρόνια αλλά και αυτοτελή σεμινάρια.
Ξεκινούν ομαδικές και ατομικές συνεδρίες μέσω διαδικτύου αλλά και στα αγγλικά. Πλέον, ασκούνται στη μέθοδό μας άτομα από όλο τον κόσμο!

2018

Το 2018, δημιουργείται το 2ο παράρτημά μας στην περιοχή του Περιστερίου, σε συνεργασία με το θεραπευτικό κέντρο αξίΖω.
Εκδίδεται το 2ο βιβλίο της Dr. Μαρίας Λεβέντη “Δε φταις! Δεν ήξερες πώς να χρησιμοποιείς τις 8 διαστάσεις” σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή.
Πλέον έχουν πραγματοποιηθεί 9 σεμινάρια FIGHT TO WIN, με πάνω από 1000 συμμετέχοντες.

Σήμερα

Μέχρι σήμερα η μέθοδος της Σφαιρικής Αντιληπτικότητας έχει αγγίξει τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας ένα μεγάλο αριθμό υπηρεσιών για κάθε ηλικία, φύλο και εθνικότητα.
drmarialeventi

Δρ. Μαρία Λεβέντη

Γεννήθηκε στην Ελευσίνα. Το 1995 αποφοίτησε από την Ιατρική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ το 2003 ολοκλήρωσε την ειδικότητα της στη Ψυχιατρική, στη Β΄ Πανεπιστημιακή Κλινική Θεσσαλονίκης. Ανήσυχο και ερευνητικό πνεύμα, η Δρ. Λεβέντη συνεργάστηκε με τον Δρ. Ιωάννη Καρλαούζο από το 2003 και μαζί εμπνεύστηκαν και το 2008 ίδρυσαν τη Σφαιρική Αντιληπτικότητα, την 1η αναγνωρισμένη ελληνική μέθοδο αυτοβελτίωσης. Μέλος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών και της Ελληνικής Ψυχιατρικής Εταιρείας, η Δρ. Λεβέντη έχει συγγράψει δεκάδες επιστημονικά άρθρα και δύο βιβλία: Φαντασία , Η Μεγάλη Diva (2013) και Δε Φταις… Δεν Ήξερες! Πώς να Χρησιμοποιείς το Εργαλείο των 8 Διαστάσεων(2018).

dr_yoannis_karlaouzos

Δρ. Ιωάννης Καρλαούζος

Γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε Electronics στο RMIT (Royal Melbourne Institute of Technology) της Αυστραλίας. Εκεί ξεκίνησε τη μελέτη για την αποκωδικοποίηση της νοημοσύνης των πυθαγόρειων γεωμετρικών σχημάτων και των γεωμετρικών στερεών του Πλάτωνα. Η επιστημονική αναζήτηση και η προσωπική θέληση να ανακαλύψει τον κόσμο τον οδήγησαν σε μια σειρά από ταξίδια-εμπειρίες, όπου εμβάθυνε τη μελέτη του. Το 2003 γνώρισε τη Μαρία Λεβέντη και ένωσαν τις δυνάμεις τους, φτάνοντας στο τελικό στάδιο της κοινής τους έρευνας το 2008, όταν και καθιέρωσαν επίσημα τη μέθοδο της Σφαιρικής Αντιληπτικότητας. Το 2011 του απονεμήθηκε ο τίτλος του επιτίμου Διδάκτορος στη Συμβουλευτική Ψυχολογία από τα πανεπιστήμια Y.S.U. και B.S.A.

Όλα όσα κάνουν την μέθοδο μας μοναδική και αποτελεσματική

Αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο μία αμιγώς ελληνική ολοκληρωμένη μέθοδος αυτοβελτίωσης και αυτογνωσίας και μάλιστα παγκόσμια αναγνωρισμένη.

Η μέθοδος του Ινστιτούτου Σφαιρικής Αντίληψης. 

Είναι σπουδαίο να λένε για τη μέθοδό μας διεθνώς καταξιωμένοι επιστήμονες ότι «οι άνθρωποι στην Ελλάδα είναι τυχεροί» (καθ. Jitendra Mohan, Παγκόσμιο Συνέδριο Ψυχολογίας, Σρι Λάνκα, 2011), μα η μεγαλύτερη επιβράβευση για εμάς έρχεται από τα ίδια τα μέλη του Ινστιτούτου Σφαιρικής Αντίληψης. Τους 7000+ ανθρώπους που με τη βοήθεια της μεθόδου μας έχουν βρει τη δύναμη να αλλάξουν τη ζωή τους και να χαμογελούν, να τολμούν να ονειρεύονται και να κάνουν πράξη τα όνειρά τους για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.

Πού οφείλονται όλα αυτά;

Στο ότι έχουμε δημιουργήσει μια μέθοδο που αν και είναι αποτέλεσμα πολύχρονης έρευνας και επιστημονικής γνώσης, δίνει στους ασκούμενους τα κλειδιά για να κάνουν καλύτερη την καθημερινότητά τους με απλό και εύκολο τρόπο.

Τα Τρία Κλειδιά Του Ινστιτούτου Σφαιρικής Αντίληψης : Η Μοναδικότητα Της Μεθόδου

8 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ

Με τη βοήθειά τους κατανοούμε πώς και γιατί σκεφτόμαστε, αισθανόμαστε και δρούμε με τον τρόπο που το κάνουμε -γινόμαστε επομένως πιο συνειδητοί- και ανακαλύπτουμε τρόπους για να βελτιώσουμε ή να αλλάξουμε όσα θεωρούμε πως δεν μας εξυπηρετούν στην καθημερινότητά μας. Αυτό το 1ο κλειδί της μεθόδου έχει εφαρμογή τόσο σε συνειδητό όσο και σε ασυνείδητο επίπεδο.
(Σημείωση: Για το πόσο μεγάλο ρόλο παίζει το ασυνείδητο στη ζωή μας, η επιστημονική βιβλιογραφία βρίθει αποδείξεων – εδώ αρκεί να πούμε μόνο ότι το 90% του χρόνου, εμείς οι άνθρωποι λειτουργούμε ασυνείδητα, βάσει του συστήματος πεποιθήσεών μας. Οι πεποιθήσεις όλων μας είναι (1) καθοριστικές για το τι πιστεύουμε για τον εαυτό μας και τον κόσμο γύρω μας, τι είμαστε ικανοί να πετύχουμε κ.λπ. και (2) βαθιά ριζωμένες στο ασυνείδητό μας και, έτσι, όχι πάντα εμφανείς).

Έχοντας μελετήσει σε βάθος τα παγκόσμια αρχετυπικά σύμβολα -εκείνα δηλαδή τα σύμβολα που περνάνε το ίδιο μήνυμα σε όλους τους ανθρώπους του πλανήτη ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, εθνικότητας, θρησκευτικής, πολιτικής και κοινωνικοοικονομικής θέσης-, είδαμε πως (α) τα σύμβολα «μιλάνε» τόσο στο συνειδητό κομμάτι μας όσο και στο ασυνείδητο και (β) ότι το 8 είναι η κάθετη απεικόνιση του απείρου – το μυαλό μας είτε βλέπει το 8 είτε το άπειρο, παίρνει το ίδιο μήνυμα. Έτσι, αν αναλύσουμε οποιοδήποτε θέμα μάς απασχολεί από 8 συγκεκριμένες όψεις, για τον νου μας, το έχουμε εξετάσει από άπειρες πλευρές. Εξετάζοντας τον ίδιο μας τον εαυτό μέσα από 8 διαστάσεις, αγγίζουμε τις άπειρες δυνατότητές μας ως ύπαρξη. Αυτός είναι ο 1ος τρόπος για να διευρύνει κανείς την αντίληψή του! Ενδεικτικά οι 8 διαστάσεις αντίληψης του εαυτού είναι:

  1. Πρόσθια (φαινομενική):
    αυτό που φαίνεται, η εικόνα μας, το πόσο μετράμε αυτό που βλέπουμε στους άλλους, και εντέλει πόσο βάρος δίνουμε σε αυτό που βλέπουμε σε σχέση με όσα δεν είναι εμφανή…
  2. Οπίσθια (φοβική):
    ο φόβος μπορεί να μας κινητοποιήσει ώστε να αποφύγουμε μια απειλή, μπορεί όμως και να μας ακινητοποιήσει, φρενάροντάς μας από το να κυνηγήσουμε ένα όνειρό μας. Πότε λειτουργεί σε εμένα με τον έναν και πότε με τον άλλο τρόπο;
  3. Δεξιά (χειριστική):
    αφορά το πώς χειριζόμαστε τις καταστάσεις εντός και εκτός μας. Με ποιους τρόπους μπορώ να αντιμετωπίσω τις δύσκολες καταστάσεις στη ζωή μου, είτε αυτές με θίγουν συναισθηματικά είτε επαγγελματικά;
  4. Αριστερή (προστατευτική):
    προστατεύω τα όρια και τις ανάγκες μου; Έχω μάθει να λέω «όχι» ή δυσκολεύομαι να διεκδικήσω τη θέση και τα θέλω μου;
  5. Άνω (εξελικτική):
    κάνω βήματα εξέλιξης στη ζωή μου ή μένω στάσιμος; Αυτό αφορά όλους ή κάποιους τομείς της ζωής μου ή κάποιον συγκεκριμένο;
  6. Κάτω (εδραίωσης):
    οι δράσεις μας ή η απραξία μας… Έχω ισχυρή ταυτότητα για να κάνω πράξη όσα ονειρεύομαι;
  7. Έσω (συναισθηματική):
    ξέρω να αναγνωρίζω και να διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου ή με παρασύρουν στερώντας μου την ψυχραιμία μου;
  8. Έξω (συζευκτική):
    η επικοινωνία, η σχέση μας με τους άλλους και το πόσο μας επηρεάζει η γνώμη τους κ.λπ. Και τελικά, επιτρέπω στις συνθήκες γύρω μου -πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές- να διαμορφώσουν την πραγματικότητά μου ή έχω εγώ τον πρώτο λόγο στη ζωή μου;

ΕΙΚΟΝΟΠΟΙΗΣΗ

Μας βοηθά να δημιουργήσουμε όσα ονειρευόμαστε. Άλλωστε, για να δημιουργήσουμε κάτι (από ένα έργο τέχνης μέχρι μια επιχείρηση ή μια σχέση), χρειάζεται πρώτα να το έχουμε φανταστεί, να το έχουμε κάνει εικόνα.

Γιατί κάποιοι άνθρωποι στο άκουσμα της λέξης «απόλυση» βλέπουν ένα αδιέξοδο, ενώ κάποιοι άλλοι βλέπουν καινούργιους δρόμους και λύσεις να ανοίγονται εμπρός τους; Διότι ο εγκέφαλος όλων μας λειτουργεί φτιάχνοντας εικόνες και το αν θα φτιάξουμε εικόνες όμορφες ή όχι εξαρτάται από την αντίληψή μας. Χωρίς εκπαίδευση, αυτές οι εικόνες δημιουργούνται αυτοματικά και ασυνείδητα, προκαλώντας μας και τα ανάλογα συναισθήματα και ωθώντας μας σε ανάλογες συμπεριφορές και δράσεις (ή μη-δράση). Με την κατάλληλη εκπαίδευση και τα σωστά εργαλεία, μπορούμε να διευρύνουμε την αντίληψή μας και να μπούμε στο ασυνείδητό μας με συνειδητό τρόπο, ώστε τελικά να λέμε εμείς στον εγκέφαλό μας τι είδους εικόνες θέλουμε να φτιάξει.

Για να φτιάξει εικόνες, ο εγκέφαλός μας χρησιμοποιεί πληροφορίες. Η πρώτη πηγή πληροφοριών είναι όσα έχουμε ζήσει, οι βιωματικές μας εμπειρίες. Η δεύτερη όσα έχουμε ακούσει/διαβάσει/δει από εμπειρίες τρίτων. Και η τρίτη, οι αρχετυπικές ή κυτταρικές μνήμες μας. Ο εγκέφαλός μας συνθέτει τις πληροφορίες από αυτές τις τρεις πηγές/αποθήκες πληροφοριών και φτιάχνει μια εικόνα για οτιδήποτε συμβαίνει στη ζωή μας, μέσα μας ή γύρω μας. Αν αφήσουμε τα πράγματα στην τύχη, χωρίς να εκπαιδεύσουμε την αντίληψή μας, δεν έχουμε κανέναν έλεγχο στις εικόνες που δημιουργεί ο εγκέφαλός μας. Απλώς τις δεχόμαστε παθητικά, πιστεύοντας μάλιστα ότι είναι και οι μόνες.

Για να επιστρέψουμε στο παραπάνω παράδειγμα, αν κάποιος απολυθεί και στο παρελθόν είχε χρειαστεί δύο χρόνια για να ξαναβρεί μια ανάλογη δουλειά -διάστημα κατά το οποίο έμειναν πίσω όλα του τα δάνεια και η ποιότητα της ζωής του χειροτέρεψε σημαντικά – (πρώτη αποθήκη πληροφοριών), ενώ παράλληλα ο πατέρας του έμεινε στην ίδια -όχι ιδανική- δουλειά μέχρι να συνταξιοδοτηθεί φοβούμενος ότι μια αλλαγή καριέρας θα σήμαινε και δυσχέρεια για την οικογένειά του (δεύτερη αποθήκη πληροφοριών), τότε το πιθανότερο είναι να πιστέψει πως πράγματι, τα πράγματα για τον ίδιο είναι πολύ άσχημα αντικειμενικά και πρέπει πάσει θυσία να βρει μια ανάλογη θέση άμεσα. Αν όμως πρόκειται για έναν άνθρωπο που έχει μεν αυτά τα βιώματα, αλλά έχει διευρύνει την αντίληψή του, τότε πιθανότατα θα είναι σε θέση να σκεφτεί και εναλλακτικές λύσεις για να αρχίσει πάλι να εργάζεται και μάλιστα με καλύτερες συνθήκες.

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ

Πώς μπορούμε λοιπόν να διευρύνουμε την αντίληψή μας και να εκπαιδεύσουμε τον εγκέφαλό μας να φτιάχνει τις εικόνες/σκέψεις που εμείς επιλέγουμε; Μπαίνοντας στο ασυνείδητο με συνειδητό και ασφαλές τρόπο. Με αυτόν τον τρόπο διευρύνουμε την αντίληψή μας και «υπαγορεύουμε» στον εγκέφαλό μας  να φτιάχνει όμορφες εικόνες. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να δημιουργούμε όμορφα πράγματα και συνθήκες στη ζωή μας. Άλλωστε, για να δημιουργήσουμε κάτι, χρειάζεται πρώτα να το έχουμε σκεφτεί, να έχουμε φτιάξει την εικόνα στο μυαλό μας. Ποιος είναι αυτός ο τρόπος; Το 3ο κλειδί της μεθόδου μας, οι ασκήσεις εμπνευσμένης γεωμετρίας.
Διευρύνουν την αντίληψή μας και μας δίνουν πρόσβαση σε πλήθος ωφέλιμων πληροφοριών, τόσο για εμάς και τη ζωή μας όσο και για τον κόσμο γύρω μας. Σε συνδυασμό με την εικονοποίηση, μας βοηθούν να εξουδετερώσουμε την αιτία όποιων προβλημάτων έχουμε εντοπίσει, να ξεκλειδώσουμε τις αρχετυπικές μας μνήμες και να ενεργοποιήσουμε τις ανώτερες ικανότητές μας.

Πρόκειται για ειδικές, μοναδικές στον κόσμο νοητικές ασκήσεις που αν και απλές στην εφαρμογή τους, έχουν βαθιά και ουσιαστική επίδραση στον τρόπο που ζούμε τη ζωή μας. Διότι μας εξασφαλίζουν ασφαλή πρόσβαση στο ασυνείδητό μας ώστε να αντλήσουμε με ασφάλεια τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε κάθε φορά για να βελτιώσουμε τον εαυτό μας και τη ζωή μας.

Το πώς φτάσαμε να ορίσουμε αυτές τις ασκήσεις εμπεριέχει μεγάλη τεχνογνωσία και ενδελεχή μελέτη πολλών και διαφορετικών πεδίων. Μελετώντας το ατομικό και συλλογικό ασυνείδητο του Jung, το πεδίο των ιδεών του Πλάτωνα και τις απόψεις του Πυθαγόρα για τα γεωμετρικά σχήματα, ανακαλύψαμε τον τρόπο να αποκτούμε πρόσβαση στο ασυνείδητό μας και να λαμβάνουμε από εκεί τις πλέον ωφέλιμες (για εμάς και τον κόσμο γύρω μας) πληροφορίες (για εμάς τους ίδιους και τον κόσμο γύρω μας).

Ανακαλύψαμε πως τα γεωμετρικά σχήματα έχουν την ικανότητα να μας ανοίγουν δρόμους προς το ασυνείδητο, θεσπίζοντας σαφείς και προστατευμένες πύλες για το πεδίο των ιδεών του Πλάτωνα. Και μάλιστα αυτό αφορά όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους, όπου κι αν βρίσκονται στον πλανήτη, όποια γλώσσα κι αν μιλούν, όποιες κι αν είναι οι συνθήκες μέσα στις οποίες έχουν μεγαλώσει και ζουν την καθημερινότητά τους. Διότι τα γεωμετρικά σύμβολα είναι ίδια για όλους – ένας ρόμβος, π.χ., είναι για όλους ένας ρόμβος.

Έτσι, ανάλογα με το ποιο κομμάτι του ασυνειδήτου μας θέλουμε να προσεγγίσουμε για να λάβουμε πληροφορίες, επιλέγουμε και διαφορετικό γεωμετρικό σχήμα. Έχουμε εξερευνήσει ήδη δεκατρία επίπεδα του ασυνειδήτου μας -ατομικού και συλλογικού- και συνεχίζουμε…

Δεν χρειάζεται όμως κανείς να έχει όλη αυτή την τεχνογνωσία, για να επωφεληθεί στην καθημερινότητά του, αφού ο εκάστοτε σύμβουλος συστήνει την κατάλληλη άσκηση. Το μόνο που χρειάζεται κανείς είναι να θέλει να ανακαλύψει την προσωπική του αλήθεια και να είναι διατεθειμένος να την κάνει πραγματικότητα.

maria_vei

Μαρία Βέη

eleni_aikaterini

Ελένη Αικατερίνη

artemis_miha

Άρτεμις Μίχα

hristina_kostolia

Χριστίνα Κωστολιά

rania_vlagka

Ράνια Βλάγκα

vasiliki_kriekoyki

Βασιλική Κριεκούκη