Ψηφοφορίες

Πώς σας φαίνεται το site μας?
Loading ... Loading ...
Η αγάπη της Ακλυόνης
 

Μέθοδος Σφαιρικής Αντιληπτικότητας

Όλα όσα κάνουν την μέθοδο μοναδική και αποτελεσματική

Αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο μία αμιγώς ελληνική ολοκληρωμένη μέθοδος αυτοβελτίωσης και μάλιστα παγκόσμια αναγνωρισμένη. Και είναι η Σφαιρική Αντιληπτικότητα.

Είναι σπουδαίο να λένε για τη μέθοδό μας διεθνώς καταξιωμένοι επιστήμονες ότι «οι άνθρωποι στην Ελλάδα είναι τυχεροί» (καθ. Jitendra Mohan, Παγκόσμιο Συνέδριο Ψυχολογίας, Σρι Λάνκα, 2011), μα η μεγαλύτερη επιβράβευση για εμάς έρχεται από τους ίδιους τους ασκούμενους της Σφαιρικής Αντιληπτικότητας. Τους 2000+ ανθρώπους που με τη βοήθεια της μεθόδου μας έχουν βρει τη δύναμη να αλλάξουν τη ζωή τους και να χαμογελούν, να τολμούν να ονειρεύονται και να κάνουν πράξη τα όνειρά τους για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.

Πού οφείλονται όλα αυτά;

Στο ότι έχουμε δημιουργήσει μια μέθοδο που αν και είναι αποτέλεσμα πολύχρονης έρευνας και επιστημονικής γνώσης, δίνει στους ασκούμενους τα κλειδιά για να κάνουν καλύτερη την καθημερινότητά τους με απλό και εύκολο τρόπο.

Τα Τρία Κλειδιά Της Σφαιρικής Αντιληπτικότητας: Η Μοναδικότητα Της Μεθόδου

8 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ

Με τη βοήθειά τους κατανοούμε πώς και γιατί σκεφτόμαστε, αισθανόμαστε και δρούμε με τον τρόπο που το κάνουμε -γινόμαστε επομένως πιο συνειδητοί- και ανακαλύπτουμε τρόπους για να βελτιώσουμε ή να αλλάξουμε όσα θεωρούμε πως δεν μας εξυπηρετούν στην καθημερινότητά μας. Αυτό το 1ο κλειδί της μεθόδου έχει εφαρμογή τόσο σε συνειδητό όσο και σε ασυνείδητο επίπεδο.
(Σημείωση: Για το πόσο μεγάλο ρόλο παίζει το ασυνείδητο στη ζωή μας, η επιστημονική βιβλιογραφία βρίθει αποδείξεων – εδώ αρκεί να πούμε μόνο ότι το 90% του χρόνου, εμείς οι άνθρωποι λειτουργούμε ασυνείδητα, βάσει του συστήματος πεποιθήσεών μας. Οι πεποιθήσεις όλων μας είναι (1) καθοριστικές για το τι πιστεύουμε για τον εαυτό μας και τον κόσμο γύρω μας, τι είμαστε ικανοί να πετύχουμε κ.λπ. και (2) βαθιά ριζωμένες στο ασυνείδητό μας και, έτσι, όχι πάντα εμφανείς).

Έχοντας μελετήσει σε βάθος τα παγκόσμια αρχετυπικά σύμβολα -εκείνα δηλαδή τα σύμβολα που περνάνε το ίδιο μήνυμα σε όλους τους ανθρώπους του πλανήτη ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, εθνικότητας, θρησκευτικής, πολιτικής και κοινωνικοοικονομικής θέσης-, είδαμε πως (α) τα σύμβολα «μιλάνε» τόσο στο συνειδητό κομμάτι μας όσο και στο ασυνείδητο και (β) ότι το 8 είναι η κάθετη απεικόνιση του απείρου – το μυαλό μας είτε βλέπει το 8 είτε το άπειρο, παίρνει το ίδιο μήνυμα. Έτσι, αν αναλύσουμε οποιοδήποτε θέμα μάς απασχολεί από 8 συγκεκριμένες όψεις, για τον νου μας, το έχουμε εξετάσει από άπειρες πλευρές. Εξετάζοντας τον ίδιο μας τον εαυτό μέσα από 8 διαστάσεις, αγγίζουμε τις άπειρες δυνατότητές μας ως ύπαρξη. Αυτός είναι ο 1ος τρόπος για να διευρύνει κανείς την αντίληψή του! Ενδεικτικά οι 8 διαστάσεις αντίληψης του εαυτού είναι:

  1. Πρόσθια (φαινομενική):
    αυτό που φαίνεται, η εικόνα μας, το πόσο μετράμε αυτό που βλέπουμε στους άλλους, και εντέλει πόσο βάρος δίνουμε σε αυτό που βλέπουμε σε σχέση με όσα δεν είναι εμφανή…
  2. Οπίσθια (φοβική):
    ο φόβος μπορεί να μας κινητοποιήσει ώστε να αποφύγουμε μια απειλή, μπορεί όμως και να μας ακινητοποιήσει, φρενάροντάς μας από το να κυνηγήσουμε ένα όνειρό μας. Πότε λειτουργεί σε εμένα με τον έναν και πότε με τον άλλο τρόπο;
  3. Δεξιά (χειριστική):
    αφορά το πώς χειριζόμαστε τις καταστάσεις εντός και εκτός μας. Με ποιους τρόπους μπορώ να αντιμετωπίσω τις δύσκολες καταστάσεις στη ζωή μου, είτε αυτές με θίγουν συναισθηματικά είτε επαγγελματικά;
  4. Αριστερή (προστατευτική):
    προστατεύω τα όρια και τις ανάγκες μου; Έχω μάθει να λέω «όχι» ή δυσκολεύομαι να διεκδικήσω τη θέση και τα θέλω μου;
  5. Άνω (εξελικτική):
    κάνω βήματα εξέλιξης στη ζωή μου ή μένω στάσιμος; Αυτό αφορά όλους ή κάποιους τομείς της ζωής μου ή κάποιον συγκεκριμένο;
  6. Κάτω (εδραίωσης):
    οι δράσεις μας ή η απραξία μας… Έχω ισχυρή ταυτότητα για να κάνω πράξη όσα ονειρεύομαι;
  7. Έσω (συναισθηματική):
    ξέρω να αναγνωρίζω και να διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου ή με παρασύρουν στερώντας μου την ψυχραιμία μου;
  8. Έξω (συζευκτική):
    η επικοινωνία, η σχέση μας με τους άλλους και το πόσο μας επηρεάζει η γνώμη τους κ.λπ. Και τελικά, επιτρέπω στις συνθήκες γύρω μου -πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές- να διαμορφώσουν την πραγματικότητά μου ή έχω εγώ τον πρώτο λόγο στη ζωή μου;

ΕΙΚΟΝΟΠΟΙΗΣΗ

Μας βοηθά να δημιουργήσουμε όσα ονειρευόμαστε. Άλλωστε, για να δημιουργήσουμε κάτι (από ένα έργο τέχνης μέχρι μια επιχείρηση ή μια σχέση), χρειάζεται πρώτα να το έχουμε φανταστεί, να το έχουμε κάνει εικόνα.

Γιατί κάποιοι άνθρωποι στο άκουσμα της λέξης «απόλυση» βλέπουν ένα αδιέξοδο, ενώ κάποιοι άλλοι βλέπουν καινούργιους δρόμους και λύσεις να ανοίγονται εμπρός τους; Διότι ο εγκέφαλος όλων μας λειτουργεί φτιάχνοντας εικόνες και το αν θα φτιάξουμε εικόνες όμορφες ή όχι εξαρτάται από την αντίληψή μας. Χωρίς εκπαίδευση, αυτές οι εικόνες δημιουργούνται αυτοματικά και ασυνείδητα, προκαλώντας μας και τα ανάλογα συναισθήματα και ωθώντας μας σε ανάλογες συμπεριφορές και δράσεις (ή μη-δράση). Με την κατάλληλη εκπαίδευση και τα σωστά εργαλεία, μπορούμε να διευρύνουμε την αντίληψή μας και να μπούμε στο ασυνείδητό μας με συνειδητό τρόπο, ώστε τελικά να λέμε εμείς στον εγκέφαλό μας τι είδους εικόνες θέλουμε να φτιάξει.

Για να φτιάξει εικόνες, ο εγκέφαλός μας χρησιμοποιεί πληροφορίες. Η πρώτη πηγή πληροφοριών είναι όσα έχουμε ζήσει, οι βιωματικές μας εμπειρίες. Η δεύτερη όσα έχουμε ακούσει/διαβάσει/δει από εμπειρίες τρίτων. Και η τρίτη, οι αρχετυπικές ή κυτταρικές μνήμες μας. Ο εγκέφαλός μας συνθέτει τις πληροφορίες από αυτές τις τρεις πηγές/αποθήκες πληροφοριών και φτιάχνει μια εικόνα για οτιδήποτε συμβαίνει στη ζωή μας, μέσα μας ή γύρω μας. Αν αφήσουμε τα πράγματα στην τύχη, χωρίς να εκπαιδεύσουμε την αντίληψή μας, δεν έχουμε κανέναν έλεγχο στις εικόνες που δημιουργεί ο εγκέφαλός μας. Απλώς τις δεχόμαστε παθητικά, πιστεύοντας μάλιστα ότι είναι και οι μόνες.

Για να επιστρέψουμε στο παραπάνω παράδειγμα, αν κάποιος απολυθεί και στο παρελθόν είχε χρειαστεί δύο χρόνια για να ξαναβρεί μια ανάλογη δουλειά -διάστημα κατά το οποίο έμειναν πίσω όλα του τα δάνεια και η ποιότητα της ζωής του χειροτέρεψε σημαντικά – (πρώτη αποθήκη πληροφοριών), ενώ παράλληλα ο πατέρας του έμεινε στην ίδια -όχι ιδανική- δουλειά μέχρι να συνταξιοδοτηθεί φοβούμενος ότι μια αλλαγή καριέρας θα σήμαινε και δυσχέρεια για την οικογένειά του (δεύτερη αποθήκη πληροφοριών), τότε το πιθανότερο είναι να πιστέψει πως πράγματι, τα πράγματα για τον ίδιο είναι πολύ άσχημα αντικειμενικά και πρέπει πάσει θυσία να βρει μια ανάλογη θέση άμεσα. Αν όμως πρόκειται για έναν άνθρωπο που έχει μεν αυτά τα βιώματα, αλλά έχει διευρύνει την αντίληψή του, τότε πιθανότατα θα είναι σε θέση να σκεφτεί και εναλλακτικές λύσεις για να αρχίσει πάλι να εργάζεται και μάλιστα με καλύτερες συνθήκες.

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ

Πώς μπορούμε λοιπόν να διευρύνουμε την αντίληψή μας και να εκπαιδεύσουμε τον εγκέφαλό μας να φτιάχνει τις εικόνες/σκέψεις που εμείς επιλέγουμε; Μπαίνοντας στο ασυνείδητο με συνειδητό και ασφαλές τρόπο. Με αυτόν τον τρόπο διευρύνουμε την αντίληψή μας και «υπαγορεύουμε» στον εγκέφαλό μας  να φτιάχνει όμορφες εικόνες. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να δημιουργούμε όμορφα πράγματα και συνθήκες στη ζωή μας. Άλλωστε, για να δημιουργήσουμε κάτι, χρειάζεται πρώτα να το έχουμε σκεφτεί, να έχουμε φτιάξει την εικόνα στο μυαλό μας. Ποιος είναι αυτός ο τρόπος; Το 3ο κλειδί της μεθόδου μας, οι ασκήσεις εμπνευσμένης γεωμετρίας.
Διευρύνουν την αντίληψή μας και μας δίνουν πρόσβαση σε πλήθος ωφέλιμων πληροφοριών, τόσο για εμάς και τη ζωή μας όσο και για τον κόσμο γύρω μας. Σε συνδυασμό με την εικονοποίηση, μας βοηθούν να εξουδετερώσουμε την αιτία όποιων προβλημάτων έχουμε εντοπίσει, να ξεκλειδώσουμε τις αρχετυπικές μας μνήμες και να ενεργοποιήσουμε τις ανώτερες ικανότητές μας.

Πρόκειται για ειδικές, μοναδικές στον κόσμο νοητικές ασκήσεις που αν και απλές στην εφαρμογή τους, έχουν βαθιά και ουσιαστική επίδραση στον τρόπο που ζούμε τη ζωή μας. Διότι μας εξασφαλίζουν ασφαλή πρόσβαση στο ασυνείδητό μας ώστε να αντλήσουμε με ασφάλεια τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε κάθε φορά για να βελτιώσουμε τον εαυτό μας και τη ζωή μας.

Το πώς φτάσαμε να ορίσουμε αυτές τις ασκήσεις εμπεριέχει μεγάλη τεχνογνωσία και ενδελεχή μελέτη πολλών και διαφορετικών πεδίων. Μελετώντας το ατομικό και συλλογικό ασυνείδητο του Jung, το πεδίο των ιδεών του Πλάτωνα και τις απόψεις του Πυθαγόρα για τα γεωμετρικά σχήματα, ανακαλύψαμε τον τρόπο να αποκτούμε πρόσβαση στο ασυνείδητό μας και να λαμβάνουμε από εκεί τις πλέον ωφέλιμες (για εμάς και τον κόσμο γύρω μας) πληροφορίες (για εμάς τους ίδιους και τον κόσμο γύρω μας).

Ανακαλύψαμε πως τα γεωμετρικά σχήματα έχουν την ικανότητα να μας ανοίγουν δρόμους προς το ασυνείδητο, θεσπίζοντας σαφείς και προστατευμένες πύλες για το πεδίο των ιδεών του Πλάτωνα. Και μάλιστα αυτό αφορά όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους, όπου κι αν βρίσκονται στον πλανήτη, όποια γλώσσα κι αν μιλούν, όποιες κι αν είναι οι συνθήκες μέσα στις οποίες έχουν μεγαλώσει και ζουν την καθημερινότητά τους. Διότι τα γεωμετρικά σύμβολα είναι ίδια για όλους – ένας ρόμβος, π.χ., είναι για όλους ένας ρόμβος.

Έτσι, ανάλογα με το ποιο κομμάτι του ασυνειδήτου μας θέλουμε να προσεγγίσουμε για να λάβουμε πληροφορίες, επιλέγουμε και διαφορετικό γεωμετρικό σχήμα. Έχουμε εξερευνήσει ήδη δεκατρία επίπεδα του ασυνειδήτου μας -ατομικού και συλλογικού- και συνεχίζουμε…

Δεν χρειάζεται όμως κανείς να έχει όλη αυτή την τεχνογνωσία, για να επωφεληθεί στην καθημερινότητά του, αφού ο εκάστοτε σύμβουλος συστήνει την κατάλληλη άσκηση. Το μόνο που χρειάζεται κανείς είναι να θέλει να ανακαλύψει την προσωπική του αλήθεια και να είναι διατεθειμένος να την κάνει πραγματικότητα.